مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان ایلام خبر داد؛
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان ایلام از آغاز عملیات زیرسازی رمپ ورودی شهرک صنعتی دهلران خبر داد.
کد خبر: ۹۵۷۱۱۹۳
|
۲۷ دی ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۲

 

به گزارش خبرگزاری بسیج، موسی حاتمی گفت: برای انجام پروژه جدولگذاری و آسفالت رمپ ورودی این شهرک ۱۴ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

 

حاتمی با بیان اینکه تکمیل و تعمیر پروژه شبکه روشنایی معابر شهرک دهلران و شبکه داخلی ناحیه پایین دستی پتروشیمی با ۲۵ میلیارد ریال اعتبار و با ۱۰۰ درصد پیشرفت، اجراء شده است، اظهار داشت: خط انتقال آب ناحیه پایین دستی پتروشیمی، احداث مخزن بتنی آب این ناحیه صنعتی و نیز آسفالت خیابان‌های شهرک صنعتی دهلران از مهمترین پروژه‌های در دست اقدام می‌باشد که به محض تأمین اعتبار، اجرای این پروژه ها عملیاتی خواهند شد.

 

وی ادامه داد: پیگیری عدم آنتن دهی مناسب و پوشش اینترنت ضعیف همراه اول این شهرک نیز از طریق ادارات کل ارتباطات و مخابرات استان مورد مطالبه قرار گرفته است.  

 

 مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان ایلام با اشاره به اینکه بهسازی شهرک صنعتی دهلران در اولویت کاری ماست و تلاش خواهد شد تا زیرساخت های این شهرک بیش از پیش بهبود یابند و فضای آن نیز به نحو مطلوبی بهسازی شود، یادآور شد: این شرکت تمام تلاش خود را برای حمایت و تأمین اعتبارات لازم از منابع ملی برای ایجاد زیرساخت های مورد نیاز شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان به کار خواهد گرفت.

 

 

ارسال نظرات